Huvudvärk

Blä, är så trött i skallen nu. Jamie har börjat utforska sin röst, så sitter och skriker med sin gälla röst, bara för att! Jättekul :P "Åh, om jag låter såhär, då kommer mamma och tar upp mig...!" Min lilla skitunge, haha ;)

Igår var det hans 6-månadersdag, så nu är han en stor pojke! Jag kan inte förstå att tiden har gått så fort! Samtidigt som det känns som att det inte fanns ett liv innan honom. Helt otroligt.

Snön bara öser ner här, så igår kände jag att det vore meningslöst att ens försöka gå ut med vagnen, eftersom jag ändå inte skulle komma någonstans. Istället bakade jag bröd, och dammsugade. Men idag har vi gått en runda, inte lika lång som vanligt, men då det gick så trögt tog det ändå lika lång tid! Så både ben och armar fick jobba!

Imorgon ska vi till Ånge och storhandla mat, och på lördag har jag tänkt gå och simma. Och basta. Härligt.

Ja, det var väl det jag hade att berätta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0