Tryout

Suck. Har precis tittat på Melodifestivalen, och jag tyckte helt klart att rocktjejerna var bäst, och borde absolut ha gått vidare direkt! Men, men, som vanligt blir det inte som jag vill :/ Fast dom gick iaf vidare till andra chansen, och det var ju bra! Det var rätt bra bidrag med den här gången, men att Alcazar gick vidare, var mindre bra. Jag hade hellre haft med Erik som sjöng Kenneth Gärdestads låt. Han såg så lycklig ut när han stod där på scenen och sjöng, det riktigt lös ur ögonen på honom! Passion.

Jamie ligger i sängen och sover, och Kenneth har somnat i soffan. Jag tror jag ska gå och lägga mig jag också, när jag skrivit klart det här. Det är så skönt att sova!

Vi har lånat ut Bianca till en kille på prov... Om det funkar bra så ska han få ta hon, är det tänkt. Det känns lite konstigt, nervöst och veligt, men även skönt, ifall det nu kommer funka! Jag försöker att inte tänka på det alltför mycket, utan får vänta och se hur det går helt enkelt.
Vi har funderat ett tag på att ge bort henne, eftersom jag kan tycka det är jobbigt, när jag är hemma själv med hund och barn. Men nu hade jag börjat tycka det kändes rätt bra igen, jag hade fått in bra rutin med promenader och så! Men grannen var upp och klagade, att hon gnällde då jag hade lämnat henne ensam, och sa att jag inte kunde göra det, eftersom dom hade eget företag och jobbade hemifrån, och då funkade det ju inte att hon stod och gnällde... Jag var bara borta tre timmar, och när jag gick/kom hem var hon då tyst iaf, men men. Hon håller på och ska löpa, så då kan hon bli lite gnällig, så berodde antagligen på det, för vi har då aldrig fått några klagomål från grannar förut, att hon har gnällt! Men hur som helst, så funkar det ju inte om vi inte kan lämna henne ensam. Och samtidigt som det känns jobbigt att ge bort henne, så skulle det vara skönt också. Speciellt om det innebär mer uppmärksamhet för henne, för bortsett från promenaderna har jag inte speciellt mycket energi att ösa över henne. Så vi får se hur det går!

Äh, nu fick jag hjärnsläpp!

Kommentarer
Postat av: Terese

Och det funkade tydligen inte, för han kommer tillbaka med hunden idag.

2010-02-21 @ 14:30:32
Postat av: Ann-Sofie

Det kan ju finnas nån annan som vill ha henne, sätt upp en lapp på Konsum eller nåt. Ni har väl inte ansträngt er så mycket för att hitta något nytt hem åt henne.

2010-02-21 @ 21:07:39
Postat av: Terese

Ja, det är klart att det kan finnas det. Vi får se hur vi gör!

2010-02-22 @ 10:20:17
URL: http://tereseundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0