En tand!

Igår var det fettisdagen. Då fick Jamie sin första tand :D Min stora, stora pojke! Vi var på myspys, och babysången var inställd, men vi hade det trevligt ändå, med dom andra barnen och mammorna. Min älskling har börjat prata så mycket, haha, helst när han är missnöjd med någonting, så slänger han ur sig en hel radda av babyord! Låter så roligt :P

När vi kom hem bakade jag semlor. Smaskigt värre! Även fast jag hade lite problem med grädden... men det fixade min händige karl. Måste helt klart införskaffa en elvisp!

Jag känner mig rätt sliten i kroppen idag, vet inte riktigt varför, men så är det! Som om jag skulle kört ett hårt träningspass igår ungefär... måste varit den där grädden som gjorde det, haha :P Får ta en lugn dag idag. Kanske städa lite, om jag orkar!

Jaja, får bli ett kort inlägg idag, har inget mer att skriva!

Kommentarer
Postat av: sandra

Första tanden:D

Jobbig dröm, haha! Har du lite dagis-ångest mån tro?



P.S Tack för att du finns om jag vill prata:)Jag ska verkligen försöka ta mig ner snart! kram

2010-02-17 @ 12:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0