3 dagar med snö

Så, vad har hunnit hända i helgen? Igår blev Jamie 7 månader. Var tar tiden vägen? Hans hår har börjat växa nu, efter att i princip ha stått stilla sen han föddes :P Min lilla sötunge, han är bara för go! Även fast han har blivit lite utav en tjurskalle sen dom där tänderna kikade fram, haha!

Jag simmade igår, som vanligt, och vi tittade på Melodifestivalen. Idag var vi till skidspåret. Kenneth tyckte det var för mycket snö, men jag tog ett litet varv, eftersom vi ändå åkt dit! Mycket gotta har det blivit i helgen, så är väl tur att jag har rört på mig också då ;)

Nu har jag precis lagt Jamie, och han somnade som en stock. Han var så trött! Inte att undra på, när man vaknar så tidigt på morgonen... Halv 6 är väl ändå att ta i? Jag som precis börjat vänja mig vid halv 7. Brukar iaf ligga kvar i sängen ett tag, även fast det kan vara rätt så irriterande när han ligger och flaxar med armarna i ansiktet på en, och sparkar runt sig! Igår gav jag honom en bok att ligga och leka med, medan vi låg och drog oss, och då la han sig och dunkade den i pappas huvud. Riktigt morgonmyyys!

Vi ska snart se på Road Trip 2, men först måste jag hämta tvätten. Så bäst jag pallrar mig iväg...

Kommentarer
Postat av: Helen

haha, han kanske tyckte att pappa skulle sluta mysa med mamma så han fick ha dig för sig själv ;)

2010-02-28 @ 21:34:19
Postat av: izabell

det verkar ju ha varit en bra helg :P

han vill kanske ha uppmärksamhet av pappa:)

kan ni inte komma hem snart jag längtar så mycket till fjällen men jag tycker vi kan vara till onsdag;P

2010-03-01 @ 15:14:10
Postat av: izabell

vi syns väl på torsdag Tessan:D

2010-03-01 @ 15:15:35
Postat av: Miah

Haha, de e bra Jamie....=P

2010-03-01 @ 16:28:03
Postat av: Terese

Jo, fast han låg mitt-i-mellan oss, så vi rörde inte ens varandra, försökte bara få sova :P



Jag ska tvätta på torsdag, så jag kan inte komma då, din skruttlisa! Dessutom kommer Kenneth hinna sakna oss så mycket ändå.



Du kliver upp med honom när vi hälsar på va, Miah? ;)

2010-03-01 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0