-25



Brrr, fick lust att krypa tillbaka, ner under täcket, imorse när jag tittade på termometern. Varför måste det vara så kallt? Jag höll tummarna för att graderna skulle stiga lite under dagen, så som de gjorde igår, men än så länge har temperaturen bara stigit 2-3 grader, och ligger alltså nu på -25. Inte speciellt lockande. Så jag gjorde det valet, att skippa babysången idag! Visst hade vi kunnat klä på oss och gå dit, men jag hade som inte riktigt lust för det. Och så visste jag inte om jag tordes lämna Bianca, eller om grannfrun skulle klaga då... även fast jag träffade hennes gubbe igår, som efter att ha pratat om hur fin hon är, sa: "Ja, vi sa det, frun och jag, att det är ett under, för hon skäller aldrig!" Eeh, okej, ne just det, hmm... hur ska jag tolka det här då tro?

Bianca började iaf löpa igår, så förhoppningsvis har hon blött ifrån sig det mesta innan Miah ska vara hundvakt! Jag tror hon brukar hålla på ungefär två veckor med själva blödandet.


 Jamie har börjat sitta ganska stadigt nu. Man får visserligen hålla koll, eftersom han tippar åt sidan, då och då, men han KAN sitta själv iaf ;) Det känns som att hans utveckling går superfort den här månaden, men tänder och mat och förflyttning och sittande! Han är ingen liten bebis längre. Mammas storpojke.

Imorgon ska jag gå och simma. Det blev ingenting i lördags, för då tränade grabbarna på morgonen, och sen skulle dom till verkstaden, så då skippade jag det. Men det är motionssim från 16.00 imorgon, så då ska jag minsann dit!



Sötsugen är jag. Eller är jag egentligen hungrig? Och ingenting har vi hemma! Känns det som. Tur att Kenneth får lön imorgon. Då kan vi fara och storhandla mat sen! Äsch, nu kan jag inte skriva mer, minson kräver min uppmärksamhet! Han är lite gnällig...Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Eberhardson

Vad är ni för veklingar. Vi hade -33,9 imorse men inte stannade jag hemma för det :b. Vilken söt mössa på en söt kille. / kram mamma

2010-02-23 @ 22:34:16
Postat av: Terese

Haha, ja vi hade -30 på morgonen med, och då fick stackars Kenneth vara ute och jobba! Men som jag sa, så hade vi ju kunnat klä på oss och gå dit, men jag hade inte riktigt lust till det ;) Mest på grund av att jag inte visste hur jag skulle göra med hunden.

Ja, den har han fått av sin farmor, tyckte den var rolig :P

Kram kram

2010-02-24 @ 08:44:40
URL: http://tereseundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0