Ansökan

Igår skickade jag in en ansökan till kursen Pedagogik A. Det är en distanskurs på 30hp, som jag isåfall kommer läsa heltid nu under höstterminen. Helt internetbaserad. Så jag behöver inte åka på några sammankomster alls, vilket känns bra! Jag har inte fått svar ännu, men förhoppningsvis går det vägen. Då kan jag även söka gratisbidraget från csn, och bidra med en liten, liten del av hushållskassan. Det känns också bra. Sen får vi se vad som händer till våren!

På måndag börjar inskolningen på dagis. Av vad jag har hört är fröknarna väldigt poulära, så det låter ju lovande. Det jag oroar mig mest för är nog hur sovningen ska gå, men det visar sig väl. Förhoppningsvis kan han få sova i vagnen, för då tror jag nog att det kommer gå bra. Inomhus är det nog svårt att lägga honom...

Jag måste beställa en klipptid! Det är snart ett halvår sen jag klippte mig, så börjar bli dags igen. Jag känner hur topparna börjar bli slitna, och framförallt stör jag mig på luggen som ständigt far i ögonen! Frågan är då om jag ska låta den växa ut, eller om jag ska klippa den igen, men det lutar åt det senare.

Nu vaknar min lilla älskling!

Kommentarer
Postat av: Miah

Va spnnande med den där kursen, hoppas de komma gå bra =)



Förstår din dagisoro, den där förbenade sovningen som typ alla föräldrar är bekymrade över =P

De komma säkert gå bra.



Synd att ni inte kunde komma nå i helgen =(

2010-08-25 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0