Framsteg

Nu har jag varit dålig på att skriva några dagar. Jag har tänkt skriva massa saker, men sen har jag inte orkat. Så nu ska vi se om jag kommer ihåg allting!

I fredags var vi till Sundsvall. Där köpte vi en tv, en dammsugare, lite leksaker till Jamie, en elvisp, och mat.



På lördagen städade Kenneth hela lägenheten. Han dammsög, skurade och hängde ut mattorna. Och jag tvättade. Sen åt vi våfflor, och på kvällen tittade vi på "2012". Dock vaknade Jamie vid slutet av filmen, och ville ha mat, så då somnade jag i sängen, och missade slutet. Men i övrigt var den helt okej iaf!

Igår gick jag med Jamie till vindskyddet nere vid älven. Sen kom Kenneth joggandes dit också. Vi satt där en liten stund, och sen promenerade vi hemåt tillsammans.



Det var så underbart väder, och på eftermiddagen grillade vi uppe hos Jimmy och Maria. Första grillningen för i år! Supergott :)



På torsdag åker vi till Ramsele. Och på lördag far jag och Jamie till Resele. Kenneth stannar i Ramsele, för han ska ut och jaga! Så jag får hämta honom på söndagen.



Min bil är trasig. Den läcker bromsolja, vilket inte är så bra. Något rör är trasigt, och eftersom "vi" (eller rättare sagt Jimmy och Kenneth) inte hinner fixa den, innan vi ska fara, så var Maria så pass snäll att hon erbjöd sig att låna ut sin bil. Verkligen jättesnällt. Lyxigt med ac ;)

Imorgon är det babysång och myspys. Sen har jag tänkt svänga upp på BVC och väga Jamie. Efter det ska jag gå och hälsa på Bianca! För hon är nämligen på prov hos en familj nu. Jag tror att hon kan få det jättebra där, dom är verkigen djurkär! Och Bianca är ju så kelsjuk man kan bli. Långa promenader får hon också! Dom testade ha henne i torsdags först, men då trodde dom att dottern var allergisk, så då lämnade dom tillbaka henne på kvällen. Men sen kom dom tillbaka i lördags, och ville prova igen. Så nu har dom haft henne två nätter! Det känns faktiskt väldigt skönt. Promenerandet var inget problem, för promenader går jag ju på i vilket fall, men i övrigt orkade jag inte ge henne det hon behövde. Då känns det mycket bättre att hon är hos någon som kan det! Så jag hoppas på ett positivt besked imorgon.

Jamie sov 3 timmar i sin egen säng ikväll, innan han vaknade för att äta. Det är rekord! Han brukar alltid vakna inom en timme, så jag får flytta över honom till våran säng. Kul med framsteg!

Nu ska jag nog gå och lägga mig snart, så det här får allt ta och räcka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0