Sol!

 
Åh, så underbart väder vi har haft idag! Klarblå himmel hela dagen :) Vi var på en liten promenad hela familjen, sen satte vi oss på bänkarna utanför lägenheten och åt glass och läste korsord, medan Jamie sov i vagnen. Sen kom Jonas och Eddie förbi. Då bjöd vi på snoddas, som Kenneth bakade innan vi gick ut, och så lekte jag och Eddie.

Efter maten satte jag mig med Jamie på en filt, ute på balkongen. Han var dock väldigt trött, så han tyckte inte att det var speciellt roligt. Men jag tyckte det var härligt iaf ;P Jättevarmt!

Imorgon ska jag skicka iväg dagispapperen, och mina betyg. Jag har inte lika mycket ångest över dagis idag, det går i vågor. Men för tillfället känns det rätt bra faktiskt! Jag är nog mest rädd för att han ska känna sig övergiven när jag lämnar honom där. Men förhoppningsvis behöver jag inte ha honom där allt för många timmar per dag. Det är väl värt att testa iaf! Om jag nu kommer in på skolan förstås.

Lägger in lite bilder sen min familj var här. Mina söta flickor! Jag hade bara suddiga kort på mamma, så dom lägger jag inte in. Antonia lånade min gamla studentklänning och lite smink, så hon blev som en prinsessa! Jag tycker hon ser ut som en modell, haha! 

Nu hade vi tänkt se på New Moon, men då funkade det inte att se den på tv:n! Suck!

Jamie har börjat ställa sig på knä nu också. Än så länge kan han inte dra sig upp till stående läge, själv, men om man hjälper honom att ställa sig, så kan han stå själv sen om han håller i sig i något! Iaf en liten stund. Det är inte som att vi lämnar honom så själv precis, haha, utan man får vara beredd att ta emot. Men det kommer nog inte dröja länge innan han klarar att göra det själv. Det går så fort!

Jaja, nu ska vi se på Big Bang Theory istället. Det är Kenneths nya favoritserie!


Kommentarer
Postat av: Helen

Låter som det är riktigt varmt och skönt där! Här regnade det idag :/ Sötbilder på sötungarna :)

2010-04-12 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0