Påskhelgen

I helgen har vi haft besök av Kenneth lillebror, Peter. Han kom i fredags, och på lördagen for han, Kenneth, Jimmy och Neo, och badade i Östersund. Eftersom somliga inte fick följa med, så tog jag med mig Jamie och drog till mamma på påskmiddag. Nästan hela tjocka släkten var där, jag räknade till att vi var 31 stycken allt som allt under dagen. Tur dom har stort kök! Det var jättetrevligt, och verkligen roligt att få träffa alla, eftersom vi inte ses speciellt ofta nu för tiden!

Men jag stannade bara en natt. Sedan for vi hem, så vi skulle hinna umgås med Kenneth, under tiden han var ledig.

Igår hyrde vi en film, Boog & Elliot. Men trött som jag var, somnade jag efter typ en kvart... så efter att ha legat och snarkat en liten sväng i soffan, lämnade jag pojkarna med filmen, och gick och la mig bredvid Jamie i sängen. Superskönt. Jag fick till och med sovmorgon imorse, även fast jag tyckte Kenneth sprang lite väl mycket i sovrummet under morgonen :P Vid halv 8 kom han in och lämnade Jamie, då läste jag lite för honom, och sen ville han sova igen. Så då sov vi tillsammans till halv 10. Det var längesen jag låg i sängen så länge! Men det var välbehövt.

Idag åkte Peter hem, och jag har städat här igen. Kenneth hjälpte till lite, han med. Förhoppningsvis kommer mamma hit imorgon, jag håller tummarna! Hon hade fel på bilen, så hon visste inte riktigt hur det skulle bli.

Men nu ska jag äta vaniljfil med banan och russin. Smaskens ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0