Babygym!

Igår kom Eva och Peter hit, så då bjöd Maria på middag, och jag gjorde äppelpaj till efterrätt! Trevligt, trevligt :) Sen var det idol, och efter det var det läggdags för mig och Jamie. Det var tur att vi la oss så tidigt, för sen vaknade han stup i kvarten hela natten :/ Men vi klev inte upp förrän halv 9 på morgonen, så även fast jag blev väckt flera gånger, så kände jag mig ganska utvilad ändå, eftersom vi låg i sängen så pass länge!

Idag har Jamie fått ett babygym av sin farmor, så nu ligger han och sprattlar under det! Jag ska lägga in nån bild på det sen, men har inte orkat lägga in dom på datorn än! Han verkar iaf tycka att det är roligt, det är ju väldigt färggrannt, och det tycker han om! Fast nu börjar han bli lite less tror jag :P Eller ne, Kenneth vände över han på magen så han fick titta sig i spegeln, så då tyckte han att det var spännande ett tag till, hihi :)

Jag tror att vi ska äta hos Jimmy och Maria idag också, är alltid skönt att slippa laga middag! Fast tror vi får fara hem tidigare än igår, för vill inte behöva böka massa med Jamie när han sover...

Peter sov här igår natt, han och Kenneth hade planer på att gå ut på en liten vandringstur idag, men sen kom dom fram till att dom inte orkade det, haha! Så istället har dom suttit inne och nördat framför datorn, också började dom bygga på byggsatsen som Peter fick i födelsedagspresent.

Bara en vecka kvar tills vi ska hem till mamma nu :D Jag tycker att det ska bli så roligt! Är så skönt att vara hemma där man har en stor tomt som man kan vara ute på! Man blir lite less på att bara sitta inne i lägenheten hela dagarna... Fast idag har jag gått en promenad med Jamie och Bianca iaf, så då sov Jamie så skönt i vagnen!


Kommentarer
Postat av: Ruth Eberhardson

Ja lägenhetsliv suger (ett ord som jag inte brukar använda annars).... Jag och Roger har varit ute och gått en lång promenad med Alva, jätteskönt väder. Kramar

2009-09-19 @ 17:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0