Underbara helg

Ja, även fast jag går hemma, oavsett vilken dag på veckan det är, så tycker jag det är skönt med helg, då Kenneth också är hemma :) Jag klagar absolut inte på att han jobbar under vardagarna, utan tycker det är superbra, men just eftersom han är borta under veckan blir ju helgen någonting man kan längta till! Det är så skönt nu när han jobbar, eftersom det ger struktur i vardagen. Nu har man någonting att anpassa sig efter, vilket gör att man får lite rutiner.

Idag har jag iaf tvättat. Kenneth bar dit tvätten imorse, innan han for på jobbet, och sen kom Jörgen hit och hjälpte mig bära tillbaka den. Så skönt!

Jag hade tänkt skriva mer, men lillgubben har en dålig dag då han är trött och har ont i magen, så måste ta hand om honom nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0