Helgens händelser


Ja nu ska vi se vad det är som har hänt sen förra inlägget! I fredags hälsade vi på hos Jimmy och Maria, och fick se det nya lilla undret :) Jättesöt var han, och liten! Det gick då inte att se att han vägde 1kg mer än vad Jamie gjorde då han föddes, för han såg ju så liten ut den här pojken också! Dom hade ju samma födelselängd, så känns svårt att förstå hur våran älskling har varit ännu mindre än sådär! Men är iaf jätteroligt att han kommit ut nu, och nu när vi flyttar till Fränsta kan ju jag och Maria gå ut med barnvagnarna tillsammans :D

På fredagskvällen var det Idol, och då kom svärmor hit med Neo, Melvin och Peter, och tittade på det. Fast Melle var så trött, så dom fick fara hem efter ett tag! Och Jamie skulle sova vid 8, så blev lite jobbigt att ha alla här då... inte för att låta otrevlig men, man måste ju kunna vara ärlig :P Det blir bättre i den nya lägenheten, då sovrummet ligger längre ifrån tv-rummet! Här hörs alla ljud så väl.

Igår var vi också och hälsade på i Fränsta en sväng, och då bjöds det på kladdkaka med grädde, mumsigt :) Vi tvättade också, och jag tog fram kläderna i storlek 62/68 åt lillgubben. Tror nog han kan börja ha dom nu snart! På kvällen hyrde vi film, Monsters vs Aliens och nya Fast and Furious-filmen. Dom var bra båda två, men den sistnämnde var super! Jag älskar dom filmerna :D

Idag ha det bara varit slappt. Vi har handlat lite, och nu är Kenneth och fixar med bilen. Vi har fått lite kartonger av Monica, så nu kan vi påbörja packningen! Känns roligt! Bara städningen som känns jobbig :P

Lillgubben är trött och gnällig idag, han börjar bli lite förkyld. Inte roligt :/ Får väl ta och droppa i lite bröstmjölk i näsan, eftersom det tydligen ska hjälpa!

Men nu kanske jag borde göra nån nytta, och umgås med min son!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0