Badtroll


Tänk att man kan vara såhär söt! Helt otroligt :D

Igår skulle jag tvätta, men då gick det bara åt skogen! Jag gick till tvättstugan med barnvagn och tvättpåsar, stoppade in tvätten i maskinen och hällde i sköljmedel, och skulle just hälla i tvättmedel, så kommer det en annan snubbe och ska tvätta! Eh, det var väl jag som skulle tvätta idag, va? Kollar på tavlan och ser att, ojdå, någon har visst flyttat våran cylinder till den 15! Aaah, blev galen, var förstås bara att plocka ur tvätten och böka mig hemåt igen med allting. Det var så att senaste gången vi tvättade ändrade jag tiden till den 6, då jag slängde i tvätten, och sen när Kenneth hämtade tvätten visste han inte om att jag redan flyttat cylindern, så han flyttade fram den ännu mer. Typiskt! Som tur var fanns det tid på fredag morgon, så tog den istället nudå...

Imorse badade jag med lillskrutten, och sen sov han i sin spjälsng för första gången. Fast bara en kortis, för han vaknade efter en halvtimme. Men då hann jag äta lite frukost iaf! Sen for vi och handlade, och sen tog vi våran dagliga promenad! Han sover ju så bra i vagnen nu, så försöker gå en timme varje dag. Sen sitter jag bara ute, eller tar upp liggdelen och ställer i vardagsrummet med balkongdörren öppen. Funkar jättebra! 

Nu sitter jag och ska skicka lite brev :)


Kommentarer
Postat av: Miah



Snart ha väl lill sötisen växt ifatt mina barn...kollade deras vikt för å jämföra, OPPS!

Dom va typ 6-7 månader när dom vägde de han väger nu =O

Lite roligt =P

Fin bild förresten =)

2009-10-08 @ 09:54:31
Postat av: Terese

Haha, shit vilken skillnad! Snacka om att han kommer bossa över dina småpluttar då ^^, hihi :P

2009-10-08 @ 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0