Still here

Igår var det farsdag, och första gången Kenneth fick firas på den dagen. Jag förbjöd honom att kliva upp ur sängen, också gick jag och Jamie och gjorde frukost! Scones och varm choklad blev det :) Kenneth fick en present från Jamie, en mugg (med en bild på lillen och texten "Jag älskar dig, pappa!"), och lite senare fick han en liten present från mig med, en chokladask.

Vi tog med oss Jonas och åkte upp till skogen en sväng, så Bianca fick springa lös. Det är ju tyvärr inte alltför ofta hon får göra det :/ Sen åkte vi till Fränsta och handlade mat, och lämnade tillbaka filmen vi hyrt på lördagen; X-Men - Wolverine. Den var bra! För övrigt blev det inte så mycket gjort på lördagen, Jamie var trött och gnällig, vilket resulterade i att jag blev det också. Men vi lagade god mat, Kenneth tvättade, och jag packade ner lite ytterkläder och skor.

Idag var det tänkt att jag skulle åka till mamma, men hon var fortfarande förkyld, och både Trille och Luna hade haft feber, så då kändes det inte så roligt att hälsa på! Jag ska dit söndag-torsdag istället, så får alla se till att vara friska då! Kenneth ska få fixa bilen, så jag kan besikta den igen, den här veckan. Ska bli skönt att få det gjort! Då är bilen i bra skick när jag ska köra hemöver också ;)


Kommentarer
Postat av: Miah



Han såg lite fundersam ut lillpojken...=P

2009-11-10 @ 15:36:52
Postat av: Terese

Ja, han tyckte väl att budskapet på tröjan var missvisande :P

2009-11-10 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0