Önskelistor

Jag har inte skrivit någon lista än, men tänkte att jag kan påbörja en här nu, så får jag väl fylla i den eftersom jag kommer på vad jag vill ha!

Terese önskelista:

  • Shorts-pyjamas
  • Svarta leggings i skinnimitation
  • Vanliga strumpor
  • Brett skärp som passar till klänning/tunika
  • Presentkort IKEA
  • Gummistövlar
  • Regnkläder
  • Nya "Harry Potter"-filmen
  • Böcker
  • Kläder
  • Pengar

Jamies önskelista:

  • Leksaker lämpade för hans ålder (inget som låter allt för högt, tack!)
  • Potta
  • Djuptallrik och sked
  • Mjuk matta att ligga/sitta och leka på
  • Sagoböcker
  • Sångböcker
  • Kläder i storlek 74+

Nu kommer jag inte på nåt mer för tillfället! Vi ska gå och lägga oss, och förmodligen blir det babysång imorgon. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0