Misslyckade bilder


Här får ni en tjuvtitt på hur lillen ser ut i sin pepparkaksdräkt! Som ni ser på den nedre bilden var han inte så sugen på att ha den på sig :P Jag lyckades dock få till rätt bra kort, när jag tog på honom den senare, men dom sparar jag till jul ;)

Jamie börjar bli så duktig på att greppa saker nu! Det är inte så att han tar upp leksaker och håller i, än, men det är på väg. Han vill gärna hålla mig i handen när jag ammar honom, och håret är också poppis (fast det tycker inte jag att det är så mysigt, när han trasslar in fingrarna där :P). Och som på bilden så har han börjat ta tag i ringarna i babygymmet. Fast sen kan han ha lite svårigheter med att släppa taget om dom, haha, kontrollen är inte riktigt hundra än!

Igår besiktade jag bilen igen, och den blev godkänd den här gången. Sen dammsugade jag här hemma, vilket verkligen behövdes! Jag handlade massa gotta när jag var i Ånge, så på kvällen blev det chips och dipp till Idol. Jag köpte även massa frukt och lite godis, så det blir svullande ikväll också ;P

Vi ska till Jimmy och Maria en sväng idag, också har jag tänkt att vi ska fara förbi skogen och släppa Bianca en stund. Jenny kom hem igår natt, så det blir förstås till att träffa henne också. Sen imorgon åker jag till mamsen! Ska ringa pappa och kolla om vi ska åka förbi dom nånting också. Jag har ju en present till Elsa som jag måste lämna :)

Idag har vi tvättid, så blev tidig morgon imorse, och jag hade inte sovit vidare bra :/ Jamie vaknade inatt och var superpigg, så han låg och pratade och skrattade för sig själv. Min lilla sötunge :D Så då kunde jag inte somna förrän han ville sova igen, och när han väl somnade hade jag svårt med att somna ändå... även fast jag var jättetrött! Jag får nog ta en liten tupplur senare. Jamie har iaf sovit 2,5 timme nu, och håller precis på att vakna, så han är iaf utsövd :) Kenneth ligger också och sover, så var väl dumt av mig att inte passa på medan dom gjorde det :S


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken söt liten dräkt han hade på sig :) det är ju synd att han inte förstår det själv :P Saknar dig gumman! Längtar till jul!

2009-11-14 @ 21:52:21
Postat av: Terese

Ja han var så söt i den :) Saknar dig med syster yster! Men nu går tiden fort!

2009-11-18 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0