Kenneth 22

I söndags, efter frukost, for jag, Jamie och Bianca till Resele. Vi började med att hälsa på pappa, och sen åkte vi hem till mamma. Då sjöng vi ABBA  singstar :) På måndagen hälsade vi på mormor och mormor, och Miah och barnen kom och åt middag med oss. På tisdagen bakade vi pepparkakor, och spelade lite backgammon och schack. Och på onsdagen for jag in till Sollefteå och hälsade på Miah, efter ett kort stopp på skolan/dagis där jag sa hejdå till Iza och småflickorna! Vi åt pizza, och Luna vräkte nog i sig mest av oss alla, haha ;P Sen igår svängde jag förbi Sandra och fikade hallon- och blåbärspaj, innan vi begav oss hemåt igen. Det blir verkligen pressat schema när man är hemma och ska hinna träffa alla!

Jag hade tänkt gå en sväng på stan igår också, men tiden bara flög iväg som vanligt, så det fick jag skippa. Jag kör helst när det är ljust! Jamie vaknade i Torpshammar, och hade då inte ätit på 5 timmar (eftersom han INTE ville ha när jag försökte mata honom innan vi for), så var tvungen att stanna i Fränsta och amma honom. Men sen kom vi hem och Kenneth hade lagat middag åt mig :)

Jag har iaf beställt kläder på internet nu, för pengarna jag fick av mamma i födelsedagspresent! Var länge sen jag shoppade åt mig själv, så känns kul! Jag har även beställt klipptid på Skönhetshuset, nästa torsdag, så då ska jag använda mitt presentkort :)

Jamie har sovit som en stock idag, medan jag har tvättat, så då har jag kunnat få lite saker gjorda! Han vaknade nu vid halv 12, så han är vaken nu, men innan dess hade han bara varit vaken en halvtimme, vid halv 9-tiden!

Kenneth fyller 22 idag! Han fick kalsonger av mig imorse. Han har ju redan fått sin vinterjacka av mig, tidigare, så blev bara en liten present idag! Men vi ska till Ånge och köpa en whiskey åt honom också, från min mamma, också tänkte vi köpa hem kinamat :) Sen vet jag inte om han har tänkt bjuda hem någon på fika, eller inte, han har inte sagt nåt om den saken!

Grattis älskling <3

Kommentarer
Postat av: SIVAN

Grattis Kennet.

2009-11-20 @ 14:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0