Aaah!!!

Tänk att det ska vara helt omöjligt att få ta kort på Jamie i sin pepparkaksdräkt! Så fort man tar på den åker surläppen fram... sen tar man av den, och då tar det inte lång stund förrän han är glad igen. Slutsatsen blir alltså att han hatar pepparkaksdräkten. Typiskt! Jag vill ju bara få till ett fint julkort :(

Dagen har hittills bara gått åt till att läsa och mysa, och det nyliga korttagningsförsöket. Men hunden vill ut, och jag måste hämta verkstadsnycklarna, så Kenneth kan fixa min bil ikväll! Jag måste ju ombesikta den imorgon, eftersom jag ska bort nästa vecka.

Igår var vi upp på getberget, eller en bit upp iaf, för på toppen var det annat folk, men halvt upp på berget i skogen. Där släppte jag Bianca så hon fick rusa av sig :) Jamie sov i bilen, och jag hade med mig varm choklad och äggmackor. Det var mysigt! Skönt när hunden får göra av med lite energi.

Nu måste jag ut så gnällspiken får sova... mamma är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0