Tristan i lekparken

I lördags hämtade vi Tristan i Sundsvall. Mamma och Niklas var där och köpte kök! Det tog flera timmar för dom, så vi hann inte gå på någon annan affär tillsammans, men jag gick och köpte en tunika och ett linne på H&M iaf (lägger in bilder sen). Kenneth hämtade ut babyboxen på babyproffsen också, så nu har vi dom grejerna hemma :)


Igår lekte vi både i den lilla lekparken och i den stora lekparken, också hälsade vi på Kenneths bror en sväng, så pojkarna fick leka tillsammans. Dom hade köpt en stor studsmatta, men Trille ville inte hoppa nånting. Istället körde han runt på en leksakstraktor, också fick han låna Melvins cykel ,vilken han sa var en motorcykel (jag får ta kort på den nästa gång så förstår ni)!


Han var förstås väldigt trött när dagen var slut, och somnade vid 9, så det tog ungefär en timme alltså. Han ville ligga själv i sovrummet först, men sen gick jag in och la mig med honom, och då somnade han på en gång ;)

Idag har vi bara lekt här utanför lägenheten, i den lilla lekparken där det är gungor och en grävskopa. Han har målat med sina kritor på asfalten också, samt försökte han leka med en liten utländsk flicka som satt på sin cykel, men hon verkade inte riktigt förstå vad han ville :P Nu har vi gått in för att ta det lite lugnt! Jag ska fixa lunch också tänkte jag...

Kenneths bror ska börja sälja ved, så Kenneth hjälper honom med det nu. Äntligen lite klirr i kassan, haha ;) Tyvärr så gör det ju att vi inte kan åka hem förns på fredag, så det var lite synd. Vi ska iaf hämta honom sen, så kanske åker upp dit lite tidigare så Bianca får springa runt och leka lite!

Men nu ska jag fundera på vad vi ska fika för nånting och försöka hinna plugga lite!


Kommentarer
Postat av: Helen

Det var ju smidigare att titta på bilder på den här bloggen :) så roligt ni verkar ha de!:D

2009-05-18 @ 18:18:17
Postat av: Miah

Det ser härligt ut, värsta lekparken de ser ut som....va e de för ställe ni bor på egentligen ;P

Den här bloggen var det bättre layout på än den andra...kanske man skulle byta funderar

2009-05-18 @ 21:48:32
Postat av: Miah

Det ser härligt ut, värsta lekparken de ser ut som....va e de för ställe ni bor på egentligen ;P

Den här bloggen var det bättre layout på än den andra...kanske man skulle byta funderar

2009-05-18 @ 21:49:56
Postat av: mamma

Ni verkar ha det mysigt. Det blir roligt att träffas i helgen även om det bara blir en kortis.

2009-05-18 @ 23:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0