Putmage


Tjohej!

Imorse hade jag prov i NkB. Det var betydligt mindre frågor än jag hade väntat mig, vilket var både positivt och negativt. Det positiva är förstås att det var skönt, haha, och det negativa var att jag inte kände att man fick chans att visa riktigt vad man kunde... det är ju trots allt 80 sidor som jag har läst, och får man då bara 2 sidor med frågor så kanske det som jag är bäst på, inte finns med! Jag svarade iaf på nästan alla frågor, även fast det blev endel gissningar :P Eller det var mest så att jag kanske inte förstod riktigt vad det var dom ville veta, så då skrev jag i ett svar, som förvisso var sant, men som kanske inte var det dom frågade efter egentligen, haha!
Så nu har jag väl 4 veckor på mig innan jag ska göra prov på andra halvan av boken.


Igår gjorde vi hemmagjord pizza, mums filibubs! Tonfisk och champinjoner hade jag på min :) Och lite sallad på sidan om! Hade vi haft en sås också så hade det varit perfa!

12/5
Den här bilden är från den 12/5, alltså då jag hade gått 28 fulla veckor.
Nu har jag dock kommit in i vecka 29, och bilderna längst upp är tagna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0