Tråkig

Nu har jag varit tråkig och inte lagt in några bilder på länge! Jag har ju några bilder från Neos skolavslutning, men tror dom får vänta till imorgon, för det tar sån tid att lägga in dom... Har inte sovit så bra inatt, vaknade och var kissnödig ett flertal gånger, så var ganska jobbigt! Klev upp klockan 7 och tog mig ett morgonbad innan vi for till kyrkan, det var härligt iaf :) Sen for vi till Ånge och käkade, jag åt salladsbuffé vilket var jättegott, och sen bjöd Maria på kul-/mjukglass.
Efter det var jag jättetrött, och tydligen Kenneth också, så när vi kom hem la vi oss och sov en stund!

Kenneth for iväg och fiskade med Jimmy och Neo efter det, men jag orkade inte följa med. Jag gick en liten promenad med Bianca här hemma istället! Också bakade jag en chokladkaka ;)

Nu är Kenneth påväg hem igen iaf, så sen tänkte jag att vi ska slå på en film och mysa! Han hade fått två stora gäddor, på 4-5kg, så han var jättenöjd! Det var roligt :) Jag lär väl lägga upp nån bild på det med imorgon.

Men nu hade jag nog inget mer att säga, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0