Tjolahopp...

... lingonsnopp! Idag har Neo varit här hela dagen! Maria har opererat axeln, och Jimmy har jobbat, så eftersom han var lite småförkyld och inte kände för att gå på fritids så fick han komma hit istället! Sen hämtade vi Melle på dagis klockan 2, också åkte vi på vernissage på hans dagis klockan 5. Då sjöng barnen, också fick man titta på lite saker som dom gjort medan det bjöds på fika :) Tyvärr så var Melvin ganska trött, och ville inte sjunga nåt med dom andra barnen, utan satt bara med oss och tittade på istället :P

På torsdag ska jag på MVC, så slipper jag gå nåt i Ånge när min barnmorska är på semester, och på fredag ska vi gå på Neos skolavslutning, så den här veckan är det mycket som händer! Men det är roligt :)

Jag har handtvättat dom nya bebiskläderna idag, eftersom jag läst så mycket om alla kemikalier som kan vara irriterande för barnets känsliga hud. Jag vet att det kanske inte är nödvändigt, men vi har ju ändå inte så mycket nya kläder, så då kunde jag lika gärna göra det för säkerhets skull! Då vet man att dom kläder bebben har på sig allra först är "hudvänliga" iaf ;) Så imorgon när det har torkat kan jag packa klart BB-väskan! Jag vill att allting ska vara klart nu, så försöker fixa så mycket jag kan! Blir skönt när jag tagit hem vagga och skötbord också, så allting verkligen är på sin plats... då kan man bädda iordning och lägga kläderna i lådor och fixa, ska bli så kul :D

Förresten så vet jag inte riktigt hur det blir med våran tripp hemöver, för eftersom jag vill stanna längre än bara en helg så måste vi anpassa lite efter hur Kenneth jobbar som! Det är klart att jag kan åka utan honom också, men det tycker jag att det skulle kännas lite taskigt, för han vill förstås också hälsa på där hemma en sväng! Ingenting är bestämt ännu, men antingen blir det att vi åker hem nu vid midsommar, som planerat, eller så väntar vi nån vecka till... vi får se hur det blir! Ville bara informera om att det KANSKE inte blir vid midsommar, så folk är beredda på det isåfall.

Nu ska jag kissa Bianca och krypa ner i sängen!

Kommentarer
Postat av: Helen

nu kommer du säkert få grov kritik om du inte åker hem på midsommar :P

2009-06-09 @ 23:04:54
Postat av: Miah

MEEEEEEEEEEEEEEEEEN Tessan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-10 @ 10:10:22
Postat av: Terese

Oh ja, men det är väl roligare om jag kommer hem fler dagar istället?!

2009-06-10 @ 12:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0