Gårdagens bilder


Här är en bild på Kenneth med en av hans 4-5 kilos gäddor som han fick igår. Den kanske inte ser så stor ut på bilden, men den var stor iaf ;)


Och här är bilder från Neos skolavslutning. Tyvärr så blev bilderna som jag tog inne i kyrkan så mörka, så man ser inte så bra på dom :/

Idag vaknade jag med huvudvärk, och har varit hängig hela dagen. Hoppas det går över snabbt!

Dagens middag var potatisgratäng med lax och kotletter. Väldigt gott, men jag råkade spy upp lite nu efteråt... Kenneth är och fiskar med Jimmy ikväll igen, hans stora intresse :P Själv sitter jag och tittar på film, orkar inte göra så mycket annat!

Jaja, nu har ni fått lite bilduppdatering iaf!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Miah

Vadå råkade spy upp...hmm, de lät lustigt =P

2009-06-13 @ 20:47:54
Postat av: Helen

jag blev också lite fundersam där! Va du sjuk eller nåt?

2009-06-14 @ 01:54:35
Postat av: Terese

Haha, nemen jag satt på toaletten och "klämde", och då började jag spy mitt upp i alltihopa! Känner mig jättemysig nu när jag beskriver händelsen :P Men ne jag var inte magsjuk, bara gravid antar jag... bebisen kanske tyckte det blev för trångt därinne i magen ^^

2009-06-14 @ 13:37:05
Postat av: Ann-Sofie

Hoppas du inte spyr alltför ofta. Du får väl låta bli att klämma strax efter maten så kanske det går bra ;).

Allt ditt prat om att packa bb-väska, smärtlindring och sånt gör att det känns som att du ska föda vilken dag som helst, jag ryser nästan. Fast det är ju bra att du förbereder dej. Vi längtar så efter din bebis. Synd bara att ni envisas med att bo så långt borta.

Förresten orkar du verkligen köra ända hit när du är så där trött och så hem igen. Det är bäst att du inte kommer förrän du kan stanna åtminstone mer än en helg så du hinner vila upp dej emellan. Vi får väl komma till er på midsommar istället, vi kan väl ha en midsommarstång på balkongen, om ni har nån annars får det bli i vardagsrummet ;). / kram mamma

2009-06-14 @ 16:45:57
Postat av: Terese

Ne, jag brukar inte spy så lätt, så det var förhoppningsvis bara en engångsföreteelse!



Jo jag har ju inte så mycket annat att fokusera på nu, så då blir det att jag bara tänker på förlossningen hela tiden, och försöker förbereda allting inför bebisens ankomst :)



Jag tycker det känns så meningslöst att bara åka över en helg eftersom man knappt hinner umgås då, så får hoppas vi kan stanna lite längre! Men ja ni är förstås varmt välkomna att fira midsommar här, och vi har iaf en liten balkong :P



Kramar

2009-06-14 @ 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0