Fiske!



Igår for vi ut på sjön och fiskade med Roffens båt, sedan stannade pojkarna kvar och sov i tält över natten. Jag satt mest och körde båtmotorn, men den lilla stund jag höll i fiskespöet fick jag mig en abborre :) Sen åkte jag dit idag med lite frukost till grabbarna, och sen åkte vi ut en sväng till med båten, innan vi åkte hem. Då fick jag en gädda också :D

Sammanlagt fick vi 8 gäddor och 7 abborrar!



Det var inte så kul att sitta och köra båtmotor hela tiden, så jag får väl skaffa mig ett fiskespö jag med, så jag kan fiska mer nästa gång ;) Är ju roligt när man får napp! Fast jag vill ju inte ta av dom själv, haha, och absolut inte döda dom, så det får Kenneth ta hand om :P Men han säger att jag måste göra det själv ifall jag skaffar eget spö...

Bianca tyckte inte om att åka båt, så först tänkte vi att vi kunde lämna henne på ön, där Kenneth och Jonas hade tältet. Där kunde hon ju springa lös precis som hon ville, utan att man behövde oroa sig att hon skulle störa någon eller försvinna! Men så fort vi for iväg med båten började hon att gnälla, och sen sprang hon längs stranden och ylade efter oss hela tiden! Så vi fick ju så lov att åka in och hämta henne, så fick hon sitta i båten ändå...

När vi var på ön och fikade så hade hon roligt iaf, och sprang runt som en tok, så när vi kom hem på kvällen var vi båda helt slut! Vi var där ca 6 timmar, så blev en riktig utedag! Idag var vi där 4 timmar kanske.



Hittade den här bilden från när Trille var här och hälsade på, så var tvungen att lägga in den också! Dom är ju så söta barnen :)

Snart är det dags för UL, spännande, spännande!

Kommentarer
Postat av: Helen

Härliga fiskebilder :) Visst är det väl skoj att fiska!? Man blir så glad när det rycker till :) Vilken unge är de där?

2009-06-07 @ 03:04:25
Postat av: Anonym

Jomen visst, det är jättekul!

Det är Kenneths brorson Melvin :)

2009-06-07 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0