Ånge hemvändardag

Idag är det hemvändardagen i Ånge, så framåt eftermiddagen ska vi åka dit! Corroded spelar klockan 6, så vi åker kanske dit till 4 då, så hinner vi titta runt på marknaden innan dom börjar ta inträde. Och äta en glass ska jag göra också ;) Har verkligen vart sommarväder ända sen i söndags, så härligt! Även fast man sitter och småklagar lite över att man blir så svettig :P Tur att vi har en fläkt i sovrummet, för annars skulle jag nog aldrig kunna somna!

Igår bakade jag dubbelsats med rågsiktskakor, så nu kanske brödet räcker ett tag! Sen tvättade vi, men jag hann inte med att städa nånting. Jonas kom hit och grillade med oss, så han fick en brödkaka han också. Vi åt potatisgratäng, grillad lax, champinjoner, "grillkött" (?) och sallad. Pojkarna hade varit på systemet under dagen, så dom drack öl också (fylla, fylla - prat, prat :P). Sen gick dom till Monica och Roffen, och jag la mig och sov!

Idag ska jag klippa Kenneth, och försöka orka med den där städningen! Måste gå en promenad med Bianca sen också, så hon inte blir så upp i varv när vi ska till Ånge! Om hon nu ska följa med, jag vet inte riktigt vad som blir bäst... när det är såhär soligt är det ju bara jobbigt för henne att vara ute! Men promenad måste jag förstås gå med hon innan i vilket fall!

Jaja, nu kom Jonas hit så jag ska vara lite social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0