Soool!

Åh idag är det sommarväder igen, jättehärligt :) Jag och Bianca gick en liten promenad imorse innan frukost, skön start på dagen! Jag glömde ju skriva om min middag igår, jag åt lax med ris, också gjorde jag en egen wok till det, med gurka, paprika, purjolök och svamp. Det var supergott! Blir så mycket godare när man använder färska råvaror, istället för frysta, också är det ju väldigt enkelt ;) Jag hade gjort ärtor på sidan om också, men dom blev lite överflödiga. Blev mycket grönt iaf!

Nu ska vi snart till stranden och slappa i solen! Jag har gjort fika, och väntar bara på att Kenneth ska äta klart sin frukost. Kanske blir det några bilder sen!

Sådär! Nu har vi varit och badat! Eller jag har badat iaf :P Bianca och Kenneth har doppat benen. Det var en annan hund där också, nån slags collie-blandning, så dom fick springa och leka! Det är så roligt att se, och Bianca är ju så snabb! Den andre hunden var en hane, och det var tydligen massa löpande tikar i deras grannområde, så han sprang och luftjuckade massa bredvid Bianca, haha! Så länge det bara är i luften så gör det ju ingenting, men nog höll jag ett vakande öga över dom alltid! Tyvärr så glömde jag kameran hemma *suck* så typiskt! Jag tänkte förresten på hur tydliga skillnader det är i leken, beroende på vem dom leker med; idag var det bara massa springande och hoppande, men leker hon med Tabris så bits dom mest och försöker få ner varandra på rygg! Hon är iaf väldigt trött nu, så det är skönt :D Känns bra när hon får göra av med lite energi!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du är visst den enda som har en "levande" blogg. Vi andra ligger i dvala långa tider för att då och då poppa upp som gubben i lådan. Undrar om du kommer att skriva lika flitigt när plutten kommit. Hoppas det för då får vi ju följa den lilla/es utveckling på bild i alla fall. För du lär väl knappast komma hem alltför ofta.

2009-07-21 @ 23:10:35
Postat av: Miah

Okej okej, men nu har vi vart lite väl sega med uppdateringen va....

2009-07-24 @ 22:17:40
Postat av: iza

Ni verkar ha haft roligt. Hoppas det var varmt i vattnet =)

2009-08-19 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0