Mammas nybakta!

Idag när jag var på MVC var allting bra som vanligt. Blodtrycket håller sig lågt (94/59), jag hade gått ner 1kg till 57kg, bebbens puls låg på 142 och sf-måttet var samma som förra veckan. Att jag hade gått ner beror antagligen på att jag var svullen sist, då det var så varmt, och att magmåttet inte ändrats är nog för att bebisen håller på att sjunka ner! Huvudet hade fixerat sig nu också :)

Efter MVC for jag och Bianca vidare hem till mamma! Hon har bakat både bröd och bullar nu ikväll :D Klockan är halv 11, och det är alldeles lugnt och tyst här i huset, antar att mina sovtider kommer att ändras igen nudå :P Jag har kommit in i en morgontrött period nu! Det kan förstås bero på att jag springer och kissar hur många gånger som helst varje natt...

Hoppas på att vädret ska bli bättre, kollade på internet och det såg ut att bli aningen bättre på lördag och söndag iaf! Tror storasystrarna kommer på lördag, så det blir roligt! Är förstås roligt med mamma också ;)

Jaja, uppdaterar när något mer har hänt!

(Älskar dig K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0