I'm back!

Nu är jag hemma igen! For hem igår efter frukosten, och här var det åskväder. När jag började köra kom det först ett snabbt ösregn, sen efter det kom det bara små, lätta, snabba skurar efter vägen, och när jag kom till Torpshammar började det ösregna igen! Det var knappt man såg vägen ett tag :O Jag såg två blixtar också innan jag hunnit hem, så eftersom det åskade spelade vi lite yatzy och lite kort, innan vi la oss och myste framför en film ;) Vi var till Fränsta en sväng också och handlade lite så vi kunde göra varma mackor!

Idag "plockade" vi en fästing från Bianca, och klippte hennes klor. Ska ta och leta igenom hela kroppen mer grundligt sen, eftersom hon varit mycket i höggräset!

Det har varit en rolig helg hemma hos mamma, trots mycket regn! Och mamma har varit så duktig på att se till att jag fått i mig järn :) Blir lite mer regelbundna mattider när man är där än när man är hemma! Helens lilla hund var så söt så, bara en liten bebis! Hon var lite skeptisk mot mig i början, men sen blev vi "kompisar", och då var det så mysigt när hon kom och la sig i knäet och ville gosa! Bianca ville gärna leka med henne, men Suki höll sig gärna på avstånd, haha :P Får väl se om hon tuffar på sig när hon blir äldre!

Förresten kan jag säga att det är den här veckan Kenneths bror m familj är borta, så jag hade missförstått det där! Så antagligen hinner dom komma hem innan det är dags för bebben att ploppa ut!


Men nu ska jag diska, så kan uppdatera mer sen, och kanske slänga in nån liten bild också!


(20 dagar kvar...)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Måste ha varit en stor disk, hade Kenneth party när du var borta? haha eller så kanske du diskar sakta. Fortsätt nu att äta järnrikt och regelbundet fram till förlossningen. / kram mamma

2009-07-15 @ 00:29:51
Postat av: Terese

Ne, han hade varit så duktig och diskat efter varje måltid ;) Han diskade igår också, men jag satt inte vid datorn nå mer sen :P Ja, jag ska försöka äta bra! Kram

2009-07-15 @ 10:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0