Torpsrogatan 2D

Jamies rum:


Vårat sovrum:


Hallen:



Köket:


Vardagsrummet:



Badrummet fick jag så dåliga bilder på, men det är inte så mycket att se, och skrubben är ju inte heller så intressant. Men såhär ser det alltså ut där vi bor :)

Ikväll har skolan julshow, så då ska vi gå och titta på Neo. Det blir roligt, då känner man verkligen julstämningen! Jag missar ju alla luciatåg och juluppträdanden med mina små änglar där hemma nu, så då är det tur att det finns någon att titta på här med! Snart är det juuul :D

Jag plattade förresten mitt hår idag, very nice blev det, så nu vet jag att det funkar bra iaf! Nu fick jag ett sms, spännande, spännande...


Kommentarer
Postat av: Helen

Men det ser ju bra ut de där :) (särskilt i köket där det står en hög med disk) haha... ;) nej, men de va fint faktiskt :)

2009-12-10 @ 16:53:19
Postat av: Carina, Hassemannen & Zita

Mycket fin lägenhet, där kommer ni garanterat att trivas :)



kram

2009-12-11 @ 01:27:34
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ser ju jättestort och bra ut!:D gud va skönt med plats, jag vill också ha ;)

2009-12-12 @ 12:34:41
Postat av: Terese

Jo, det känns bra :) Haha, förstod väl att nån skulle anmärka på disken, men orkade inte diska just då :P

2009-12-14 @ 13:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0