Julbak

I helgen har jag bakat lite inför jul. Jag har inte hunnit med så mycket som jag hade tänkt, men har iaf gjort bullar och chokladsnittar. Tänkte göra nånting mer i veckan också, och till julbordet ska jag bistå med rostbiff och potatissallad. Alla får bidra med någonting ;)

Idag har vi tvättar, vilket verkligen behövdes, så det var skönt att få bort berget av kläder i tvätthinken! Jag fick en tidig julklapp av Kenneth i fredags, ett presentkort på nya klädaffären här i Fränsta. Så imorgon ska jag nog gå dít en sväng och kika vad dom har! Vi hade inte tänkt ge varandra julklappar i år, men han kunde föstås inte låta bli :P Och vi brukar ju alltid köpa, så varför inte? Nu är ju bara problemet att jag inte hinner beställa något, innan jul, så om det inte ska bli en sen julklapp måste jag hitta något här omkring... hmm hmm...

Ska kika på tv nu, är filmen "Next".

Kommentarer
Postat av: Johanna

TAck :)

2009-12-21 @ 23:52:44
URL: http://johannaaslund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0